Проблемні ситуації
Доставка здійснюється за попереднім або без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїхав за вказаною адресою, а одержувача немає на місці.
Адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра.
Одержувач на свій розсуд може дозволити залишити замовлення у консьєржа, секретаря або іншої довіреної особи.
Одержувач в телефонній розмові може попросити почекати його. Адміністратор інтернет-магазину інформує клієнта про те, що згідно з правилами компанії, кур'єр може очікувати не більше 20 хвилин. У тому випадку, якщо одержувач протягом 20 хвилин не прийшов, адміністратор інтернет-магазину повторно зв'язується з одержувачем для визначення іншого часу або місця доставки. Адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувача про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником згідно встановлених тарифів. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Одержувач може самостійно забрати замовлення в пункті самовивозу протягом 12-и годин після першої доставки, вказавши номер замовлення.
Одержувач може просити перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Доставка здійснюється за попередньою або без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїхав за вказаною адресою, одержувача немає на місці і одержувач не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.
У тому випадку, якщо кур'єр приїхав за адресою доставки, а одержувача немає на місці, адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра. Якщо одержувач не відповідає на телефонні дзвінки і не передзвонює, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, і якщо немає зворотного дзвінка від одержувача, їде по маршруту.
Після того, як одержувач виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, по якій не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання / доставки подарунка:
- самостійно забрати замовлення в пункті самовивозу протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
- оформити повторний виїзд кур'єра в той же день. В цьому випадку, адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувачеві про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником, згідно з установленими тарифами. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра;
- перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш ніж через 24 години від першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Доставка здійснюється за попередньою або без попереднього узгодження з одержувачем, але замовлення неможливо виконати через непереборних перешкод - закриті вхідні двері, контрольно-пропускна система та інші фактори.
Якщо кур'єр не був попереджений заздалегідь про можливі перешкоди під час доставки, і самостійно не може їх подолати, адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра.
Доставка здійснюється за попередньою або без попереднього узгодження з одержувачем, але замовлення неможливо виконати через непереборних перешкод - закриті вхідні двері, контрольно-пропускна система та інші фактори. Одержувач не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.
Якщо кур'єр не був попереджений заздалегідь про можливі перешкоди під час доставки, а одержувач не відповідає на дзвінок від адміністратора інтернет-магазину, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, і якщо немає зворотного дзвінка, їде по маршруту.
Після того, як одержувач виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, по якій не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання / доставки подарунка:
- самостійно забрати замовлення в пункті самовивозу протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
- оформити повторний виїзд кур'єра в той же день. В цьому випадку, адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувачеві про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником, згідно з установленими тарифами. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра;
- перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш ніж через 24 години від першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Доставка здійснюється без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїжджає за адресою, вказаною замовником, але такої адреси немає / занедбаний будинок, або позначений одержувач за такою адресою не проживає.
Адміністратор інтернет-магазину дзвонить замовникові і інформує про ситуацію, що склалася для того, щоб максимально швидко вирішити проблему.
Замовник уточнює інформацію про коректну адресу доставки у одержувача, і повідомляє про це адміністратора інтернет-магазину. Повторний виїзд кур'єра на іншу адресу оплачується замовником, згідно з установленими тарифами. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Замовник може попросити почекати одержувача. Згідно з правилами компанії, кур'єр може очікувати не більше 20 хвилин. У тому випадку, якщо одержувач протягом 20 хвилин не прийшов, адміністратор інтернет-магазину повторно зв'язується із замовником для визначення іншого часу і місця доставки.
Повторний виїзд кур'єра оплачується замовником, згідно з установленими тарифами. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Замовник може дати дозвіл залишити замовлення у консьєржа, секретаря або іншої довіреної особи, яка зможе передати подарунок одержувачу.
Замовник може самостійно забрати замовлення в пункті самовивозу протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення.
Замовник може просити перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Замовник може дати номер телефону одержувача адміністратору інтернет-магазину для уточнення деталей доставки. Після розмови з одержувачем, якщо такий відбувся, менеджер інтернет-магазину зв'язується із замовником, і інформує про результати розмови, і погоджує зручну для одержувача форму отримання подарунка. Після підтвердження і оплати, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Доставка здійснюється без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїжджає за адресою, вказаною замовником, але такої адреси немає / занедбаний будинок, або позначений одержувач за такою адресою не проживає. Замовник не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.
Якщо кур'єр приїжджає за адресою, але такої адреси немає / занедбаний будинок або позначений одержувач за такою адресою не проживає, а замовник не відповідає на дзвінок від адміністратора інтернет-магазину, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, якщо немає зворотного дзвінка, їде по маршруту.
Після того, як замовник виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, по якій не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання / доставки подарунка:
- самостійно забрати замовлення в пункті самовивозу протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
- оформити повторний виїзд кур'єра в той же день. В цьому випадку, адміністратор інтернет-магазину повідомляє замовнику про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником, згідно з установленими тарифами. Після підтвердження і оплати замовником, оформляється повторний виїзд кур'єра;
- перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш ніж через 24 години від першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження і оплати замовником, оформляється повторний виїзд кур'єра.
Доставка здійснюється за попереднім погодженням з одержувачем, але контактні дані одержувача під час оформлення замовлення вказані невірно / не повністю.
Якщо номер телефону одержувача був вказаний невірно / не повністю, виконання замовлення затримається до моменту з'ясування коректної інформації у замовника.
Якщо кур'єр приїхав за адресою доставки, але не зміг здійснити доставку по будь-яким з можливих причин. А замовник або одержувач не виходить на зв'язок протягом 24 годин - замовлення вважається повністю виконаним. Компанія не надає часткове або повне повернення суми.