Наверх ˄

Доставка


Коли ми приймаємо замовлення на доставку квітів:

Прийом замовлень на сайті - цілодобово.

Прийом замовлень за телефонами - з 09:00 до 20:00.

Прийом замовлень в онлайн чаті, Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram - з 09:00 до 20:00.

 

Час доставки.

Якщо ви оформляєте замовлення з доставкою, його необхідно оформити за 1,5-2 години до часу, коли він повинен бути вручений одержувачу.

Доставку можна замовити як на власну адресу, так і на адресу людини, якій ви хочете зробити подарунок.

Доставка по Києву та Київській області щодня з 09:00 до 20:00.

 

Звичайні інтервали доставки:

з 9:00 до 12:00

з 12:00 до 14:00

з 14:00 до 16:00

з 16:00 до 18:00

з 18:00 до 20:00

 

Тарифи доставки по Києву та Київській області.

Доставка при замовленні від 1400 грн. - безкоштовно (при умові доставки в звичайні інтервали).

Доставка при замовленні до 1400 грн. - 200 грн.

Доставка в передмістя, до 10 км від межі міста - 500 грн.

Доставка в передмістя, понад 10 км від межі міста, розраховується адміністратором інтернет-магазину по кілометражу.

 

Додаткові можливості доставки Не в святкові дні (доставка сплачується не залежно від суми вашого замовлення).

Доставка з 8:00 до 9:00, з 21:00 до 22:00 - 500 грн.

Доставка до точного часу +/- 5 хвилин - 500 грн. (приймається за 3 години до бажаного часу)

Доставка в інтервалі до однієї години - 500 грн.

Повторний виїзд кур'єра - 200 грн.

 

Якщо ви хочете самостійно забрати замовлення, чекаємо вас за адресою:

в Києві - LoraShen Studio
м. Київ, просп. Лобановського, 119/2
Графік роботи магазина:
пн-пт 9:00 – 20:00
сб-нд 9:00 – 20:00

 

Правила доставки:

1. Правило конфіденційності.

При оформленні замовлення ви можете скористатися правом конфіденційності - вказавши про анонімність в коментарях свого замовлення.

2. Доставка в святкові дні.

У святкові дні адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачу заздалегідь, за один або кілька днів до доставки, для уточнення зручного часу і адреси для отримання подарунка.

3. Доставка за попереднім дзвінком одержувачу.

Адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачу перед доставкою і уточнює зручний час і адресу для отримання подарунка.

4. Доставки без попереднього дзвінка одержувачу.

При оформленні доставки подарунка без попереднього дзвінка, замовник повинен надати інформацію про час і місце доставки, згідно тимчасових інтервалів доставки встановлених інтернет-магазином DON PION.

Складнощі, які можуть виникнути під час доставки без попереднього дзвінка одержувачу:

  1. Кур'єр приїжджає за вказаною адресою, але ця адреса некоректна;
  2. За вказаною адресою одержувач не проживає;
  3. Незручний час доставки;
  4. Кур'єру не відкрили двері.

У таких випадках, адміністратор інтернет-магазину повідомляє замовнику про дану ситуацію. Якщо замовник не може вирішити все самостійно, він може передати адміністратору інтернет-магазину телефон одержувача для узгодження з ним адреси та часу отримання подарунка.

Після розмови з одержувачем, адміністратор інтернет-магазину зв'язується із замовником і інформує про результати розмови. У разі оформлення повторного виїзду кур'єра, замовник оплачує послугу, згідно з установленими тарифами.

Якщо протягом 24-х годин замовник або одержувач не виходить на зв'язок - замовлення вважається повністю виконаним, компанія не надає часткове або повне повернення суми.

Замовник несе повну відповідальність за надану інформацію в інтернет-магазин DON PION.

5. Доставка у будинок.

Замовлення доставляється одержувачу особисто в руки або довіреній особі за погодженням з одержувачем або замовником.

6. Доставка на місце роботи, в офіс або бізнес-центр.

Доставка здійснюється тільки до ресепшена. Якщо одержувач не може спуститися до пропускного пункту або відсутній за адресою в зазначений час, адміністратор інтернет-магазину погоджує з замовником або одержувачем можливість передати подарунок через співробітників.

7. Доставка в готель.

Доставка здійснюється тільки до ресепшена.

Для успішної доставки подарунка, при оформленні замовлення необхідно вказати ім'я, прізвище і номер мобільного телефону, для того, щоб ресепшіоніст зміг зв'язатися з одержувачем. Кур'єр інтернет-магазину передає подарунок виключно в руки ресепшіоніста, далі інтернет-магазин DON PION не несе відповідальність за терміни передачі подарунка.

Всього до сплати:
Ваше замовлення