Доставка
Коли ми приймаємо замовлення на доставку квітів:
Прийом замовлень на сайті - цілодобово.
Прийом замовлень за телефонами - з 09:00 до 20:00.
Прийом замовлень в онлайн чаті, Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram - з 09:00 до 20:00.
Час доставки.
Якщо ви оформляєте замовлення з доставкою, його необхідно оформити за 1,5-2 години до часу, коли він повинен бути вручений одержувачу.
Доставку можна замовити як на власну адресу, так і на адресу людини, якій ви хочете зробити подарунок.
Доставка по Києву та Київській області щодня з 09:00 до 20:00.
Звичайні інтервали доставки:
з 9:00 до 12:00
з 12:00 до 14:00
з 14:00 до 16:00
з 16:00 до 18:00
з 18:00 до 20:00
Тарифи доставки по Києву та Київській області.
Доставка при замовленні від 1400 грн. - безкоштовно (при умові доставки в звичайні інтервали).
Доставка при замовленні до 1400 грн. - 200 грн.
Доставка в передмістя, до 10 км від межі міста - 500 грн.
Доставка в передмістя, понад 10 км від межі міста, розраховується адміністратором інтернет-магазину по кілометражу.
Додаткові можливості доставки Не в святкові дні (доставка сплачується не залежно від суми вашого замовлення).
Доставка з 8:00 до 9:00, з 21:00 до 22:00 - 500 грн.
Доставка до точного часу +/- 5 хвилин - 500 грн. (приймається за 3 години до бажаного часу)
Доставка в інтервалі до однієї години - 500 грн.
Повторний виїзд кур'єра - 200 грн.
Якщо ви хочете самостійно забрати замовлення, чекаємо вас за адресою:
в Києві - LoraShen Studio
м. Київ, просп. Лобановського, 119/2
Графік роботи магазина:
пн-пт 9:00 – 20:00
сб-нд 9:00 – 20:00
Правила доставки:
1. Правило конфіденційності.
При оформленні замовлення ви можете скористатися правом конфіденційності - вказавши про анонімність в коментарях свого замовлення.
2. Доставка в святкові дні.
У святкові дні адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачу заздалегідь, за один або кілька днів до доставки, для уточнення зручного часу і адреси для отримання подарунка.
3. Доставка за попереднім дзвінком одержувачу.
Адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачу перед доставкою і уточнює зручний час і адресу для отримання подарунка.
4. Доставки без попереднього дзвінка одержувачу.
При оформленні доставки подарунка без попереднього дзвінка, замовник повинен надати інформацію про час і місце доставки, згідно тимчасових інтервалів доставки встановлених інтернет-магазином DON PION.
Складнощі, які можуть виникнути під час доставки без попереднього дзвінка одержувачу:
- Кур'єр приїжджає за вказаною адресою, але ця адреса некоректна;
- За вказаною адресою одержувач не проживає;
- Незручний час доставки;
- Кур'єру не відкрили двері.
У таких випадках, адміністратор інтернет-магазину повідомляє замовнику про дану ситуацію. Якщо замовник не може вирішити все самостійно, він може передати адміністратору інтернет-магазину телефон одержувача для узгодження з ним адреси та часу отримання подарунка.
Після розмови з одержувачем, адміністратор інтернет-магазину зв'язується із замовником і інформує про результати розмови. У разі оформлення повторного виїзду кур'єра, замовник оплачує послугу, згідно з установленими тарифами.
Якщо протягом 24-х годин замовник або одержувач не виходить на зв'язок - замовлення вважається повністю виконаним, компанія не надає часткове або повне повернення суми.
Замовник несе повну відповідальність за надану інформацію в інтернет-магазин DON PION.
5. Доставка у будинок.
Замовлення доставляється одержувачу особисто в руки або довіреній особі за погодженням з одержувачем або замовником.
6. Доставка на місце роботи, в офіс або бізнес-центр.
Доставка здійснюється тільки до ресепшена. Якщо одержувач не може спуститися до пропускного пункту або відсутній за адресою в зазначений час, адміністратор інтернет-магазину погоджує з замовником або одержувачем можливість передати подарунок через співробітників.
7. Доставка в готель.
Доставка здійснюється тільки до ресепшена.
Для успішної доставки подарунка, при оформленні замовлення необхідно вказати ім'я, прізвище і номер мобільного телефону, для того, щоб ресепшіоніст зміг зв'язатися з одержувачем. Кур'єр інтернет-магазину передає подарунок виключно в руки ресепшіоніста, далі інтернет-магазин DON PION не несе відповідальність за терміни передачі подарунка.