Заміна та повернення товару. Повернення грошей


Причини заміни товару:

  1. Отриманий букет/композиція частково зів'яла або квіти виглядають не свіжими.
  2. Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.

Процедура заміни товару:

  1. Протягом 20 годин з моменту отримання букета/композиції замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: [email protected] прикріпивши фотознімки.
  2. Коли вам буде привезений новий букет/композиція, поверніть кур'єру попередній букет/композицію.

Причини повернення товару з компенсацією коштів:

  1. При отриманні подарунка клієнт може відразу відмовитися і повернути замовлення кур'єру, вказавши, що букет/композиція не відповідає очікуванням.
  2. Отриманий букет/композиція частково зів'яла або квіти виглядають не свіжими. Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.

Процедура повернення товару з компенсацією коштів:

  1. Якщо клієнт відразу при отриманні відмовився від замовлення, кур'єр забирає букет / композицію. Адміністратор інтернет-магазину оформляє заявку про повернення грошових коштів на рахунок замовника. Згідно правил компанії, повернення коштів здійснюється на протязі 5 робочих днів.
  2. Якщо протягом 20 годин замовник звернувся з рекламацією про те, що букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником або вам не подобається зовнішній вигляд квітів, необхідно:

I. Оформити рекламацію замовником, заповнивши форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: [email protected] прикріпивши аерофотознімки.

II. Повернути отриманий букет/композицію.

III. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення. 

Повернути замовлення можна наступними способами:

  1. Викликати кур'єра інтернет-магазину DON PION, вказавши зручний час і адресу для приїзду кур'єра. Виїзд кур'єра оплачує замовник, згідно з установленими тарифами.
  2. Самостійно привезти замовлення за адресою:

LoraShen Studio

Київ, просп. Лобановського, 119/2

Графік роботи магазину:

пн-пт 8:00 - 20:00

сб-нд 9:00 - 20:00

Причини повернення грошових коштів:

  1. Замовлення по нашій провині не було доставлено в зазначений день. Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові дні, докладно дивіться в розділі «Доставка».
  2. Відмова одержувача приймати подарунки від замовника, про що одержувач інформує адміністратора інтернет-магазину в момент підтвердження адреси і часу доставки. Дана інформація узгоджується з одержувачем до того як флористи почнуть створювати замовлення.
  3. Замовник помилково сплатив двічі замовлення.

Процедура повернення коштів.

  1. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, і прийняття позитивного рішення.
  2. Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким скористався замовник при оплаті замовлення.