Наверх ˄
Фільтри
×
Ціна
Сортування
×

Парфумерія

Фільтри
Ціна
Сортувати по:

Сучасна парфумерія відрізняється найширшим асортиментом. Жінки та чоловіки можуть підібрати композицію для повсякденного використання чи особливих випадків. Зазвичай, вибираючи парфуми, покупці орієнтуються такі критерії, як аромат, ціна, бренд, стиль, а чи не на упаковку. Якщо одній людині подобаються квіткові запахи, то інший може віддавати перевагу деревним, свіжим або східним.

 

Різноманітність ароматів та брендів

Сьогодні розрізняють чотири основні класи парфумів:

  • Мас-маркет;
  • Mastige;
  • Люкс;
  • Нишева категорія.

Якщо не знати особливостей кожної з цих категорій, то є ймовірність непорозуміння, у чому різниця між дешевим мас-маркетом та нішевою парфумерією.

 

Мас-маркет

Цей сегмент орієнтований на надання дешевої продукції на шкоду якості. Такі парфуми продаються у супермаркетах, магазинах побутової хімії та господарських товарах. Їх же пропонують у переходах метро. Крім невисокої ціни, варто відзначити й іншу перевагу. Відсутність підробок, адже займатися виробництвом підроблених духів цього класу просто невигідно. Варіанти ароматів для масового ринку є у багатьох відомих брендів. Сюди можна віднести парфум NUXE, Zara, Avon, варіанти від різних селебріті за доступною ціною.

 

Mastige

Слово "Mastige" утворилося від "Mass" та "Bridge", і в перекладі може трактуватися як міст, тобто щось середнє між масовою продукцією та сегментом люкс. Більшість брендів розпочинають ієрархію своєї продукції саме з цього класу.

 

Люкс

З цього сегмента починаються бестселери, які вимагають виняткової майстерності від їхнього творця.

Люкс парфумерію виробляють такі відомі бренди, як:

  • Dolce&Gabbana;
  • Gucci;
  • Guerlain;
  • Channel;
  • Prada;
  • Dior та ін.

Однак не варто думати, що компанії спеціалізуються лише на одному класі. Адже лінійки розробляються відповідно до цінового сегменту ринку. Тому й дорожчі парфуми також потрібні своїй аудиторії.

 

Нішева парфумерія

Кожен парфумер мріє створити такий букет. Селективна парфумерія випускається обмеженими партіями. Над цими духами найбільш старанно трудяться майстри. Кошти вкладаються не так у рекламу, як у забезпечення ексклюзивності та високої якості, досконалості композиції та по-справжньому магічного розкриття букета.

Купити парфуми, які стосуються «ніші», можна далеко не скрізь. Такі парфуми реалізуються лише у елітних бутиках. А часом вони, взагалі, доступні лише на аукціонах.

 

Склад та типи парфумів

За складом розрізняють три основні типи парфумів:

  1. Багатокомпонентний – є сумішшю різних ароматів, часто ґрунтується на вже відкритих композиціях.
  2. піраміда. Основу з трьох компонентів починає «шлейф», тобто здатність парфумів виточувати запах на відстані (вони залишають слід і їх чутно після того, як людина пройшла повз). На його базі додається "серце", нотки, які мають отримати акцент. Завершують композицію легкі верхні ноти, які знаходяться над шкірою вище за інші компоненти і першими долітають до оточуючих. Шлейфові духи представлені в чоловічих та жіночих композиціях.
  3. Багатошаровий – широке поєднання відтінків та напівтонів. Часто такі представлені у східному напрямку. Ці композиції вважаються багатими та ефектними, але водночас дещо важкими.

 

Відмінність парфумованої та туалетної води

Парфумована вода є більш концентрованою варіацією 12-15% парфумерного букета і частини, що залишилася у вигляді етилового спирту. Склад туалетної води має 6-12% ароматної композиції плюс все той же компонент. Саме такий варіант парфумів є практично у кожного.

 

Рекомендації щодо вибору та використання аромату

Парфумерний етикет передбачає вибір парфумів відповідно до обстановкою, світоглядом чи іншими умовами. Наприклад, мілініали віддають перевагу урбаністській парфумерії з особливими молекулами, парфумерній олії. Їхня любов до мінімалізму відкидає запахи, що далеко розповсюджуються.

Ось кілька важливих порад:

  • Коротка дистанція є обов'язковою у діловому етикеті.
  • Комплімент – це фантазійні аромати з нотою свіжості та легкості. Він привертає увагу і викликає бажання зробити комплімент.
  • Фруктові нотки та відтінки цитрусу актуальні у теплу пору року.
  • Пряний аромат досить важкий і більше підходить для людей, що відбулися.
  • Такі ноти, як мускус, дерево чи насолода у поєднанні з тютюном, підійдуть для доповнення романтичного та вечірнього образу, який подарує чудові спогади.
  • Нотка кави може відчуватися в «серце» композиції і дарує смакові враження.
  • Шкіряні аромати звучать дорого та солідно. Їх навіть розпорошують у бутиках з хутряними виробами та шкіргалантереєю для створення статусного ефекту.

 

Оригінальна парфумерія в DonPion

Купити парфум високого класу пропонує вами інтернет-магазин DonPion. Ми маємо широкий асортимент елітної продукції. Такий подарунок дозволить отримати незабутні враження, стати об'єктом замилування та відчувати себе на вершині світу.

читати все згорнути
Доставка квітів у всі райони Києва:
Доставка квітів в інші населені пункти: