Заміна та повернення товару. Повернення грошей
Причини заміни товару:
- Отриманий букет/композиція частково зів'яла або квіти виглядають не свіжими.
- Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.
Процедура заміни товару:
- Протягом 20 годин з моменту отримання букета/композиції замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: shop@donpion.ua прикріпивши фотознімки.
- Коли вам буде привезений новий букет/композиція, поверніть кур'єру попередній букет/композицію.
Причини повернення товару з компенсацією коштів:
- При отриманні подарунка клієнт може відразу відмовитися і повернути замовлення кур'єру, вказавши, що букет/композиція не відповідає очікуванням.
- Отриманий букет/композиція частково зів'яла або квіти виглядають не свіжими. Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.
Процедура повернення товару з компенсацією коштів:
- Якщо клієнт відразу при отриманні відмовився від замовлення, кур'єр забирає букет / композицію. Адміністратор інтернет-магазину оформляє заявку про повернення грошових коштів на рахунок замовника. Згідно правил компанії, повернення коштів здійснюється на протязі 5 робочих днів.
- Якщо протягом 20 годин замовник звернувся з рекламацією про те, що букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником або вам не подобається зовнішній вигляд квітів, необхідно:
I. Оформити рекламацію замовником, заповнивши форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: shop@donpion.ua прикріпивши аерофотознімки.
II. Повернути отриманий букет/композицію.
III. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.
Повернути замовлення можна наступними способами:
- Викликати кур'єра інтернет-магазину DON PION, вказавши зручний час і адресу для приїзду кур'єра. Виїзд кур'єра оплачує замовник, згідно з установленими тарифами.
- Самостійно привезти замовлення за адресою:
LoraShen Studio
Київ, просп. Лобановського, 119/2
Графік роботи магазину:
пн-пт 8:00 - 20:00
сб-нд 9:00 - 20:00
Причини повернення грошових коштів:
- Замовлення по нашій провині не було доставлено в зазначений день. Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові дні, докладно дивіться в розділі «Доставка».
- Відмова одержувача приймати подарунки від замовника, про що одержувач інформує адміністратора інтернет-магазину в момент підтвердження адреси і часу доставки. Дана інформація узгоджується з одержувачем до того як флористи почнуть створювати замовлення.
- Замовник помилково сплатив двічі замовлення.
Процедура повернення коштів.
- Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, і прийняття позитивного рішення.
- Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким скористався замовник при оплаті замовлення.