Парфумерія
Сучасна парфумерія відрізняється найширшим асортиментом. Жінки та чоловіки можуть підібрати композицію для повсякденного використання чи особливих випадків. Зазвичай, вибираючи парфуми, покупці орієнтуються такі критерії, як аромат, ціна, бренд, стиль, а чи не на упаковку. Якщо одній людині подобаються квіткові запахи, то інший може віддавати перевагу деревним, свіжим або східним.
Різноманітність ароматів та брендів
Сьогодні розрізняють чотири основні класи парфумів:
- Мас-маркет;
- Mastige;
- Люкс;
- Нишева категорія.
Якщо не знати особливостей кожної з цих категорій, то є ймовірність непорозуміння, у чому різниця між дешевим мас-маркетом та нішевою парфумерією.
Мас-маркет
Цей сегмент орієнтований на надання дешевої продукції на шкоду якості. Такі парфуми продаються у супермаркетах, магазинах побутової хімії та господарських товарах. Їх же пропонують у переходах метро. Крім невисокої ціни, варто відзначити й іншу перевагу. Відсутність підробок, адже займатися виробництвом підроблених духів цього класу просто невигідно. Варіанти ароматів для масового ринку є у багатьох відомих брендів. Сюди можна віднести парфум NUXE, Zara, Avon, варіанти від різних селебріті за доступною ціною.
Mastige
Слово "Mastige" утворилося від "Mass" та "Bridge", і в перекладі може трактуватися як міст, тобто щось середнє між масовою продукцією та сегментом люкс. Більшість брендів розпочинають ієрархію своєї продукції саме з цього класу.
Люкс
З цього сегмента починаються бестселери, які вимагають виняткової майстерності від їхнього творця.
Люкс парфумерію виробляють такі відомі бренди, як:
Однак не варто думати, що компанії спеціалізуються лише на одному класі. Адже лінійки розробляються відповідно до цінового сегменту ринку. Тому й дорожчі парфуми також потрібні своїй аудиторії.
Нішева парфумерія
Кожен парфумер мріє створити такий букет. Селективна парфумерія випускається обмеженими партіями. Над цими духами найбільш старанно трудяться майстри. Кошти вкладаються не так у рекламу, як у забезпечення ексклюзивності та високої якості, досконалості композиції та по-справжньому магічного розкриття букета.
Купити парфуми, які стосуються «ніші», можна далеко не скрізь. Такі парфуми реалізуються лише у елітних бутиках. А часом вони, взагалі, доступні лише на аукціонах.
Склад та типи парфумів
За складом розрізняють три основні типи парфумів:
- Багатокомпонентний – є сумішшю різних ароматів, часто ґрунтується на вже відкритих композиціях.
- піраміда. Основу з трьох компонентів починає «шлейф», тобто здатність парфумів виточувати запах на відстані (вони залишають слід і їх чутно після того, як людина пройшла повз). На його базі додається "серце", нотки, які мають отримати акцент. Завершують композицію легкі верхні ноти, які знаходяться над шкірою вище за інші компоненти і першими долітають до оточуючих. Шлейфові духи представлені в чоловічих та жіночих композиціях.
- Багатошаровий – широке поєднання відтінків та напівтонів. Часто такі представлені у східному напрямку. Ці композиції вважаються багатими та ефектними, але водночас дещо важкими.
Відмінність парфумованої та туалетної води
Парфумована вода є більш концентрованою варіацією 12-15% парфумерного букета і частини, що залишилася у вигляді етилового спирту. Склад туалетної води має 6-12% ароматної композиції плюс все той же компонент. Саме такий варіант парфумів є практично у кожного.
Рекомендації щодо вибору та використання аромату
Парфумерний етикет передбачає вибір парфумів відповідно до обстановкою, світоглядом чи іншими умовами. Наприклад, мілініали віддають перевагу урбаністській парфумерії з особливими молекулами, парфумерній олії. Їхня любов до мінімалізму відкидає запахи, що далеко розповсюджуються.
Ось кілька важливих порад:
- Коротка дистанція є обов'язковою у діловому етикеті.
- Комплімент – це фантазійні аромати з нотою свіжості та легкості. Він привертає увагу і викликає бажання зробити комплімент.
- Фруктові нотки та відтінки цитрусу актуальні у теплу пору року.
- Пряний аромат досить важкий і більше підходить для людей, що відбулися.
- Такі ноти, як мускус, дерево чи насолода у поєднанні з тютюном, підійдуть для доповнення романтичного та вечірнього образу, який подарує чудові спогади.
- Нотка кави може відчуватися в «серце» композиції і дарує смакові враження.
- Шкіряні аромати звучать дорого та солідно. Їх навіть розпорошують у бутиках з хутряними виробами та шкіргалантереєю для створення статусного ефекту.
Оригінальна парфумерія в DonPion
Купити парфум високого класу пропонує вами інтернет-магазин DonPion. Ми маємо широкий асортимент елітної продукції. Такий подарунок дозволить отримати незабутні враження, стати об'єктом замилування та відчувати себе на вершині світу.